2 Nov 2013

SMVKK & SPM

Dimulakan dengan Assalamualaikum & Bismillah :)

HAAAA , Chengg chengg chenggg !
SPM WOOK !

Hari ni 2/November ,
dah semakin hampir sangat dengan 6/Nov
Mana yang calon SPM mesti semua tengah berdebar debar ,
ada yang tengah study ,
ada yang tengah tusyen ,
ada yang tengah .. ahh macam macam lah .
Kalau nak cerita , sampai esok pun tak habis .

Ceritanya sekarang ni , berat hati lah nak tinggalkan kenangan dengan kawan kawan .
2Tahun bukan masa yang pendek ,
macam jenis kawan kita jumpa , tapi tahukah kita ...
Dari situ lah kita sebenarnya belajar dan diajar untuk menghadapi dunia luar nanti .
Sebenanya lah kan , kawan kawan dekat sekolah tu aku dah anggap macam abang kakak .
yelah sebab aku lahir 31/Dec . Adik adik lah katakan >.<


Walaupun banyak musuh , aku tak kisah
Mybe silap diri sendiri .
AKU REDHA :)
Tapi diorang mengajar aku , diorang ajar aku jadi kuat sebenarnya .
Terima kasih musuh , kawan , sahabat & kongsi .
Kenangan dekat KVV akan terpahat selamanya .
walaupun pernah ada rasa menyesal tak sudah masuk sekolah tu , tapi akhirnya aku rasa menyesal sebab tak manfaatkan dari awal lagi .
Situlah bermula segala cerita suka duka , susah senang dengan kawan & musuh .

KECIK SAYANG KORANG BATCH 96' !
kchaw & goodluck .
**Lapar nak makan . kbye


Tengs for reading ; Fatt Syaff

Fatt Syaff Blogger , Welcome Sweet Heart (: