4 Nov 2013

Pakhrul Radzy Iam Touching :'(

Assalamualaikum blogg ,
mood : sedih :(

Sedih sangat sebab boy marah . Boy marah sebab aku taknak tolong dia ambik barang .
Dia tahu ke kenapa aku taknak tolong ?
aku taknak tolong sebab saja nak cari pasal , manja manja .
Tapi tadi , tiba tiba dia naik angin .
Takpa lagi .
Tapi bila dia dah naik , dia duduk makan dengan mama ,
aku datang nak suruh mama suap sambil tunjuk ketiak .
Dia tolak , then cakap
'tepi aku taknak dekat dengan orang yang tak suka tolong aku'
Kfine !
Terasa sangat sebab dia mengaku syira adik dia ,
syira faham dia ,
syira pandai simpan rahsia dia .
Tapi boy taktahu cerita sebenar .
SEDIHNYAA :'(
Boy , i just need your some attention for me .
Me ! Ur Sister !
Who Iam & Who Are You ?!
Thanks for everythings .
Apa apa pun , iloveyou pakhrul :(

Tengs for reading ; Fatt Syaff

Fatt Syaff Blogger , Welcome Sweet Heart (: