20 Nov 2013

Sayang Saya Rindukan Awak Hafiz :/


Assalamualaikum .
Sayang , awak tahu tak apa maksud rindu ?
Hari ni genap 2minggu kita tak ada relay .
Awak pulak tak sihat .
Bukan saya tak risau pasal awak ,
tapi
kita dah tak ada apa apa ..
Saya taknak kacau life awak .

Abyy ,
saya rindu nak dengar awak panggil saya 'sayang'
Betul kata orang ,
bila kita rasa kehilangan , baru kita akan rasa penyesalan .


Byy , rindunya aku dekat kau Allah saja yang tahu .
Aku sentiasa doakan yang terbaik untuk relay kita ,
Byy , betul ke kau nak tinggalkan aku 2tahun ?
Byy , kalau aku rindu kau macam mana ?
Byy , kau tak takut hilang aku ke ?
Byy , kau tak sayang aku ke?
Byy , jangan tinggal aku !

Byy , terima kasih sebab pernah bahagiakan aku ,
byy , terima kasih sebab pernah hadiahkan 
tawa , tangisan , senyuman & beribu kenangan .
6Bulan yang penuh dengan cerita (;
Byy , aku lepaskan kau demi dia ?
kau silap .
Aku lepaskan kau "sementara" demi KITA !
Byy , aku nantikan perubahan .
Byy , asalakan kau bahagia .
Byy , mampukah kau happy tanpa aku ?
Byy , aku sayang kau .
aku takda niat nak lepaskan relay kita .

Aku hanya mampu berdoa & berharap
agar
Penamat hubungan kita adalah Hubungan yang HALAL
InsyaAllah .
Byy , jangan tinggal aku lama lama please :/
Byy , aku rindukan kau ..
Byy ........

Andai ni peluang terakhir untuk aku ,
aku terima .
Andai ini berpunca dari aku ,
aku punca .
Andai ini takdir kita ,...
AKU REDHA :')


Tengs for reading ; Fatt Syaff

Fatt Syaff Blogger , Welcome Sweet Heart (: